Update


Jag brukar ha blåbär i ansiktet, by the way liksom. Som ansiktsmask. Jag lånade en bok idag i skolans biblotek som är runt 700 sidor. Eftersom jag såg män som hatar kvinnor på film för ett tag sen tänkte jag att jag lånar flickan som lekte med elden, har män som hatar kvinnor på bok också men det är liten text och jag ser inte så bra när jag läser. Mina nya lila sneakers är balla. Jag är trött. Men det är ugly betty & desperate housewives idag, så jag tar tillbaka det jag sa i nåt inlägg förut. Jag tänker inte gå och lägga mig mega tidigt. .. Asså, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om i bloggen. Jag skriver ju mest vad jag tänker på haha.. Men nu ska jag nog ringa C. chao chao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0