I got soul but i'm not a solider

Hej kära blogg!

Jag tror faktiskt att jag har bestämmt mig för att börja blogga igen. Jag känner nåt sug av det just nu, Jag vet inte om C vill blogga längre. Men så länge tar jag hand om denna blogg som min egna.

Jag känner mig lite ensam här hemma måste jag säga. Alla ligger och sover. Jag är nattugglan här, på långa vägar. hehe....
Jag tänkte se på MTV men det går bara skitprogram. Typ world stage eller nåt, det är lady gaga som uppträder, helt ärligt talat tycker jag inte att hon är bra live. Fast det är ju nästan ingen artist, eller?.
Det är roast på berns på 5an, har redan sett det men det är så jävla bra så jag tror att jag ser det igen. I bloggen tänker jag lägga upp bilder och sånnt. Men jag älskar att skriva, till en del skriver jag för mig själv. Sen om andra vill läsa det är det deras val. Men nu börjar det bli lite deprimerande att skriva, så nu tänker jag sluta.

Innan jag draaaaaaar.


The killers - all these things that i've done.

Imorgon tänkte jag lägga upp lite bilder, faktiskt. pyss pyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0