God morgon!


Som bild får ni denhär fina på Megan fox i en vianco plåtning eller nåt. haha... rätta mig om jag har fel. Jag vaknade för ett tag sen av att min pappas mobil ringde hela tiden. Men det är ju bra på ett sätt annars skulle jag aldrig kunnat gå upp. Jag mår illa idag, riktigt illa. Jag har ont i magen huvudet och överallt. En jobbig dag helt enkelt. Juste, nästan allt mitt smink har tagit slut, så jag måste beställa lite. Och misstolka mig inte nu, jag använder inte mycket smink. Men foundation under ögonen måste jag ha. Ringar under ögonen är inte okej helt enkelt!. Så idag tänker jag tröstshoppa lite. Pappa vill att jag ska beställa ett par ordentliga vinterskor, men ordentliga vinterskor= fula.

Men vi hörs snart! tänkte skapa nya kategorier, självförtroende och skönhetstips tex.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0