Fail

Jag har inte bloggat på flera dagar... Fast jag bloggar ju egentligen inte för någon annan även om det skulle vara kul med lite läsare. Men det har varit så stressigt hela veckan, Franska revolutionen upsats har tagit min tid Men nu när den är klar så kan jag ju blogga igen. Juste, testa aldrig blåbär i ansiktet, jallafall inte om du har känslig hud hehe.... Då kan det svullna upp, som det gjorde på mig i måndags och jag ville inte gå utanför dörren. Imorgon ska jag köpa lite vinterkläder Tunikor tröjor. Jacka och skor får jag vänta lite med. Fast jag har ju mina EMU uggs och dom är jätte bra när det är kallt. Men jag är sugen på några snygga klackboots vill ha!

Men nu ska jag äta frukost: skinkpaj PYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0