17:35


Åh, nästa köp ska bli en skjorta & ett grått oversized linne... Haha, fan vad jag hatar ordet "oversized" det låter så, blää. Men vet inte hur annars man ska förklara det. Jag vill genast köpa en lookalike outfit med denna som inspiration. Men får vänta lite. Idag tog jag mina uggs från EMU men jag vek ner kanten lite ftersom att jag tycker det är lite boho/rock. Haha, jag har räknat ut min stil, & den är boho rock personlig.

Jallafall, min pappa ska hämta mina sneakers på posten nu, wieeee. Jag vill ha dom nu nu nu. Jag hoppas att posten förfan inte är stängd. Håller tummarna. Men bättre sent än aldrig. Nu håller min lilla farmor på med mat, jag är hungrig. Och jag sitter här med min mjukisdress som är chockrosa.... Inte jag som köpte den...... Fyfan vad äcklig färg, men den är mysig.

Pyss, Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0